Tannlege, trening og cheerleading

Jeg er godt i gang med uke 2 på treningen etter jule- og nyttårsslappheten. Og spisingen, ikke minst! Herregud jeg tok jo helt av, jeg! Og gikk opp flere kilo. Det er en ting jeg har bestemt meg for å ikke fokusere på, for da er jeg redd jeg bare blir demotivert og gir opp. Istedet så sier jeg til meg selv at javel, jeg har spist og kost meg, og i enorme mengder, men nå er det slutt. Ellers ender jeg bare opp på samme vekt hvor jeg var før jeg startet med treningen, og DET vil jeg ikke! Dessuten så har jeg faktisk kvittet meg med 3 søppelsekker med klær som jeg druknet i, så det kan bli dyrt hvis jeg må begynne å kjøpe inn klær i større størrelser. Tenk deg det nederlaget også...Nei, det vil jeg ikke :-)



Forrige uke ble det trening hver dag, i form av saltimer. Spinning og Body pump annenhver dag. Det er en fin måte å komme i gang igjen på.
I dag har Angelica tannlegetime kl. halv 10, og tannlegen ligger ved siden av treninga, så da var jo det en gyllen mulighet til å trene på dagtid for da går jeg dit etterpå. Så i dag blir det nok trening av rygg og armer tenker jeg, for jeg har en strekk i høyre lår som ikke er så fryktelig deilig når jeg trener bein. Rygg og armer er vel det jeg synes er morsomst også :-)

Senere i dag skal vi til Lørenskog, for det er første dag for Angelica på cheerleading. Hun fikk nesten ikke sove i går kveld for hun har gledet seg så inmari til i dag. Hun starter hos NRC Tigers, og på laget Pee Wee Fresh. Så vi må ut og handle litt stilige treningsklær til henne først. Så det blir en bra dag for oss begge to dette her :-)

Men nå er det tid for en rask dusj og frokost!

Jeg håper du også får en super dag i dag! :-)

1 kommentarer:

Anonym | 10. januar 2012 kl. 18:56 sa...

Går også på cheerleading og det er kjempegøy! :D

http://annascloset.wordpress.com

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine