Negler med hvit tipp og Louis Vuitton-bling

I går kveld var det neglekunde hos meg, og hun ville ha rosa støp med hvite tipper.
Litt bling ble det også, i form av sølvfarget logo fra Louis Vuitton:


Diskret og stilig pynt. Logoen "LV".

Jeg kjøpte så fine blomster til minisalongen i går, så jeg måtte ta bilder av de også.
Selv om bildene bare ble tatt med iPhonen, fikk jeg frem den nydelige rosafargen.
Det jeg ikke får frem med bildet, er at det lukter faktisk av blomster på hele rommet og ut på kjøkkenet :-)




1 kommentarer:

{ SuperRosa } | 9. februar 2012 kl. 11:41 sa...

Fine negler! Negledesign blir SÅ mye mer gjennomført med litt dekor og bling! ;)

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine