Skoleelev!

Eller..iallefall kurselev :-)
Denne uken har vært noe for seg selv. Jeg vurderte å legge ut en etterlysning, jeg... etter noen flere timer i døgnet + ett sett med armer og bein til. Det har gått i ett ganske lenge nå.

Masse planlegging i forhold til konkurransen med Nestle som jeg har sponset, og også forberedelser og besøk i butikker for å få til avtaler med butikkene angående lån av klær til fotoshoot den 24. februar. Gleder meg veldig, men jeg havnet litt på etterskudd med enkelte ting, og da kjenner jeg stresset sitter der med en gang. Men nå er det i boks med blant annet Mango og Ricco Vero, og personlig så det to butikker jeg er veldig glad i selv, så dette blir bra :-)
Jeg har også skrevet ned tips og råd som Klikk.no har spurt om, og skal bruke i en artikkel til sin side.



På mandag som var startet jeg på kurs, så nå har jeg iallefall nok å gjøre :-) Det er gøy da. Jeg tar Datakortet med 7 moduler, så det blir kjekt å få på cv'en.

Jeg vet at det ikke har vært så fryktelig mange innlegg denne uken, og jeg har vært tregere (enn normalt) på å svare på kommentarer også. Men den som venter osv, osv :-)

Det roer seg vel igjen hvert øyeblikk. Bortsett fra at vi nå er på vei inn i den travleste sesongen når det gjelder bestilling av utdrikningslag, brudestyling, gavekort og makeupkurs da :-)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine