Produktanbefaling: Blue Lagoon!

I slutten av januar var vi på spatur til Island, en tur jeg aldri vil glemme! Å bade i den Blå Lagune er noe av det mest fantastiske jeg har opplevd, og resten av turen var proppfull av spabehandlinger, god mat og stemning. Helt herlig! Planlegger du spatur med venninnene, kan jeg på det sterkeste anbefale Island! Når det ikke er askesky, selvfølgelig :-)

Noen av bildene vi tok ved den Blå Lagune.
Helt uvirkelig at vi har badet her, altså!
 
Ute i den Blå Lagune står det et stort trekar som er fylt med en spesiell ansiktsmaske, og når man svømmer rundt i det energigivende og helende vannet, kan man bruke denne så mye man vil. En helt herlig ansiktsmaske som vi kjøpte med oss hjem.
Blue Lagoon er også en komplett hud- og kroppsserie, og i tillegg til ansiktsmasken, ble det også shopping av kroppsskrubb, dusjgelé og bodylotion.

Så treg som jeg er, har jeg ikke fått prøvd ut produktene før for noen dager siden. Men nå har jeg prøvd de ut, og de er som jeg trodde, helt fantastiske.
 

Huden ble som baby etterpå, og produktene lukter naturlig og deilig. Jeg var helt tilbake på Den Blå Lagune jeg, når jeg satt og slappet av med ansiktsmasken.
Skrubben har myke korn, nesten for myke, tenkte jeg. Men de fleste skrubber har veldig harde korn, noe som kan gjøre huden rød og sår. Men når jeg var ferdig hadde huden en frisk glød og var supermyk.
Dusjsåpen er mild og deilig, og body lotionen kjølte behagelig til slutt. Den er også full av fuktighetsgivende ingredienser. Nydelig!

I 2005 ble foresten Blue Lagoon kåret til den beste medisinske og termiske spa.

Ta en titt på websiden: www.bluelagoon.com

Produktene kan også kjøpes hos enkelte Estetique- og Parfymellebutikker.


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine