Kundehelg!

Denne helgen blir det fullt opp med å gjøre folk pene. Forhåpentligvis :-)

I dag skal jeg legge negler på tre jenter som skal fine seg til i morgen, da de skal på awardshow. Jeg håper at jeg klarer å overtale iallefall en av de, til noe annet enn hvite tipper. 99,9% vil ha vanlige hvite tipper, og jeg forstår det godt, for det gir hendene det rene delikate uttrykket. Meeeen... JEG vil være litt kreativ! Jeg fikk nyss i at det kanskje blir iallefall ett sett med sorte tipper, så vi får se hva det blir til. Koselig skal vi ha det på "minisalongen" iallefall :-)

Negler jeg har lagt på tidligere kunde.

I morgen starter jeg dagen med fargeanalyse på en dame jeg ikke har møtt. Hun fikk nemlig gavekort på fargeanalyse hos meg til jul av mannen sin, så jeg gleder meg til å møte henne. Så bærer det rett hjem igjen for å style hår, også til dette awardshowet. Vi skal prøve på en fashionutgave av hanekam, så det blir gøy. Blir nok litt bilder av det også tenker jeg.

Negler jeg har lagt på tidligere kunder.

Håper du har en super fredag! :-)

5 kommentarer:

{ S } | 27. januar 2012 kl. 20:20 sa...

Jeg liker andre farger enn hvitt på negletippen, men det kommer litt an på anledningen, og også hvor lange negler jeg har. Med de korte stumpene jeg har nå, passer det best med hvitt ;-) Hadde vært moro og sett hvordan den hanekammen blir!

Sv: Takk for mailaddressen! Det hadde vært kjempemoro å vinne og blitt stylet av deg :-) God helg til deg også!

{ tinemarie } | 28. januar 2012 kl. 19:18 sa...

Så flink du er! De var kjempe fine!:)

{ Liv } | 30. januar 2012 kl. 09:40 sa...

Jeg også er glad i andre farger på tippene, og jeg prøver iherdig å anbefale det når folk skal ha negler. Men den gang ei. Nær 100% skal ha hvite *hihi* Men de passer jo til absolutt alt da, til og med joggebukser på Rimi, så jeg forstår at folk som oftest velger det :-)

Tusen takk, tinemarie :-))

Anonym | 20. mai 2012 kl. 12:49 sa...

hei fin blogg, vet hvor får man kjøpt "diamanter" til neglene.. bare helt klassiske og litt små? :)

{ Liv } | 29. mai 2012 kl. 08:26 sa...

Hei anonym, tusen takk for kommentar :-)

Jeg har sett at man kan få kjøpt div neglepynt og diamanter på cubus iallefall, men jeg kjøper de enten på nettet eller på Tone Lise akademiet i Oslo, i butikken deres i Brugata :-)
Du kan også gå på Panduro å kjøpe miniatyrperler og diamanter som også kan brukes :-)

Ha en fin-fin dag!

Klem fra Liv

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine