Stjernenes klestabber!

Vi er vel ikke mer menneskelige enn at vi koser oss litt ekstra når kjendisene gjør bommerter, og det attpåtil blir knipset bilder av det. Så menneskelig er iallefall jeg, at jeg synes det er fryktelig morsomt, og jeg kan ikke annet enn å fnise når jeg ser slike bilder som dette her. Jeg fniser også litt ekstra hvis det er stjerner som er veldig selvhøytidelige og divaaktige:

Stakkars Fergie fra Black Eyed Peas. Jeg liker Fergie altså, men må fnise litt når hun er så med i sangen, at hun ikke oppdager at glidelåsen i buksa står på vidt gap.
Hjelper ikke å være tøff gangstababe da altså :-)
 
 
Glemt å dra ned kjolen etter dobesøk Lindsey?
 
 
Lisa Rinna har kanskje valgt en kjole med en litt for høy splitt?
 
 
Kirsten Dunst har tydeligvis glemt reglene for bikinioverdel med stropper når det er høye bølger..
Stroppløs er sexy det altså, men jeg kan vel ikke si at det er noe som er det med dette bildet.
Kanskje litt kjedelig at absolutt alle vet hvem du er i slike situasjoner? Fnis..
 
 
Katherine Heigl - Trenger du noen nåler? Jeg er sikker på at Katherines stylist maste på henne om dobbelsidig tape før hun entret scenen. Slik går det når man ikke hører.. :-)
 
 
Pamela Anderson - Uncovered! Igjen! Det er ikke første gang- og sikkert ikke siste gang vi ser Pamela på en tabbeliste når det gjelder påkledning, men hun skal ha for at hun bare ler det bort.
Da blir liksom ikke tabben fullt så katastrofal.
 
 
Jennifer Garner - Kan jeg få foreslå et par større bukser, kanskje?
I tilfelle du lurte på om Jennifer bruker undertøy..? Nå vet du..
Skal det være et par truser i tillegg til buksen med litt større størrelse?

Deilig å godte seg litt over kjendisenes feil! FNIS! ;-)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine