Nytt treningsmål - 3. juni 2012!

Nå har jeg virkelig et supermål å trene mot! Jeg gleder meg allerede som en unge, selv om det er en stund til. Men det er kanskje like greit, for kondisen må opp hvis jeg skal få maks utbytte av dette her!

Jeg har hatt besøk av min bestevenninne Nina i dag, alltid like koselig! :-)

Vi har siden i fjor snakket om at vi skal få til en skikkelig tur i fjellet. Det er en ting som står på min liste over ting jeg skal gjennomføre før jeg forlater denne verdenen. Med den naturen vi har i Norge, i ulendt terreng, og både oppover og nedover, så er det virkelig den ultimate treningen mener nå jeg.

Så:
I dag ble det avgjort, at vi skal gå Peer Gynt Stien. Lengde: 90 km!
Turen blir på fem dager, og vi går etappevis, fra hytte til hytte, sover over og går videre. Siste døgnet blir på hotell, med spa, massasje og alt som hører med. Etter 9 mil så er det vel noen muskler som trenger litt behandling tenker vi :-)
Peer Gynt Stien går foresten på vestsiden av Gudbrandsdalen. Norge på noe av sitt vakreste og norskeste spør du meg!
Gleder meg virkelig til dette her altså!

Bilder fra ruten som jeg har lånt fra UT.no:

Noe så nydelig! Her skal vi gå! :-)


Trening må til frem til vi skal på denne turen, så vi satt opp treningsturer helt frem til desember i dag.
Det er viktig å få satt de ned i kalenderen, så vi gjennomfører som vi har tenkt.
Første treningstur blir den 2. september, og blir tur på 1 - 1 1/2 mil, så det blir en skikkelig bra tur, og ikke så lenge til.
Gleder meg til det også :-)

Og selvfølgelig ble det trening på meg i dag, ble jo så inspirert og motivert av turen vår, så i dag har jeg
syklet 1,3 mil og vært på mage/rygg time på treninga.

Gudbrandsdalen, here I come! ;-)

3 kommentarer:

Anonym | 23. august 2011 kl. 08:34 sa...

Kjempebra mål det jo! :)

{ Liv } | 24. august 2011 kl. 10:39 sa...

Ja, ikke sant? Og så mye trening det blir i forkant av denne turen, mye moro og slitsomt fremover nå :-)

{ S } | 24. august 2011 kl. 12:01 sa...

Det hørtes ut som en flott tur! Husker da jeg gikk Hardangervidda..Hadde ikke noe trening i forkant av, så det var tungt de første dagene. Merket først 3. dagen at formen ble bedre :-D Synes det er herlig å gå på fjellet, men det er jo ikke noe som gjøres hver dag her..

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine