Veiedag - Lørdag 10.09.11

Akkurat nå skulle jeg virkelig ønske at jeg hadde denne vekten her. En vekt som bare løy bittelitte grann?
Jeg har jo veiedag hver lørdag da, og nå synes jeg det går tregt!
Enda jeg forutså det, i uken som gikk.
Jeg har jo gått hele uken og følt meg konstant sulten, og spist deretter også. Jeg har spist til jeg burde blitt overmett. Nesten så det ikke har vært bunn i meg!

Vektnedgangen denne uken har vært på skarve 100 gram! Vekten stoppet på 72,8 kg. Men det er ned, og det er rette veien for meg :-) Selv om jeg kjenner at jeg begynner å bli litt utålmodig, tvinger jeg meg selv til å tenke positivt, og at det ihvertfall ikke vil hjelpe å skeie ut eller gi blaffen.
Ikke vil jeg gå ned for fort heller, for det er ikke bra. Og vekten kan man jo fort bli lurt av, for selv om vekten kan stå nesten stille sånn som nå, så kan det jo tenkes at målene mine er mye mer oppløftende. Men måle meg skal jeg ikke gjøre enda, så jeg får vente i spenning til neste gang :-)

I går hadde jeg jentefest, og da ble det jo noen ekstra kalorier i form av mye god mat og enda bedre drikke. Men det var lørdag, og da har jeg lov til å ikke tenke kosthold.
I dag har vel heller ikke maten vært av det mest fornuftige, og Angelica har bakt sjokoladetrøfler hos bestemor som hun hadde med hjem, og da ble det et par slike på meg også da :-)


Må virkelig si at jeg gleder meg til i morgen. Mandag, ny uke og nye treningsmuligheter :-)

I morgen har vi jo egentlig en ny langtur foran oss, venninnen min og jeg, men hun har blitt syk stakkar, og da er det greit å bli frisk igjen først. Så vi har foreløpig utsatt turen til tirsdag, så får vi se.
Jeg skal på Body Challenge i morgen da. 1 time med sirkeltrening med vekter. Jeg har vært på det et par ganger før allerede, og det var veldig gøy. Ellers er det mage/rygg på tirsdag og body pump på onsdag foreløpig. I tillegg skal det trenes kondis på morgenen. Det er mine foreløpige planer for uken når det kommer til trening.

Ha en fin søndag videre! :-)

1 kommentarer:

{ S } | 14. september 2011 kl. 09:56 sa...

Hmm. Kan hende du har fått mer muskler, og de trenger energi..? Eller kanskje kroppen registrerer at den har tapt endel vekt nå, og sier fra at den trenger mer mat for ikke å tape mer vekt? Mange muligheter :-)

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine