Nyt fredag den 11.11.11

Det har i hvertfall jeg tenkt til å gjøre!
Dessuten skal visst tallene i denne datoen (33) være positiv og lykkebringende i følge de som driver med numerologi :-)

Humøret er rett og slett på topp etter gårdsdagens trening. Jeg slet meg igjennom 1 1/2 times spinning så svetten sprutet, og gikk rett på en times pilates etterpå. Snakk om lykkepille sier nå jeg. Og jeg kan ikke få sagt det mange nok ganger, hvor viktig det er å komme seg på trening de dagene du har minst lyst!

I dag blir det Body Challenge igjen, det er kjempegøy til tross for at det er beinhardt. Men jeg glemmer at det er trening, så moro synes jeg at det er. ingenting er vel bedre enn det:-)

Dagens frokost ble vel ikke akkurat den mest innholdsrike, for stor frokost fristet ikke i dag. Men det er viktig å få i seg noe.
Tom mage er fyfy, så da ble det banan og en proteinshake med sjokolade. Den er farlig god foresten.

Jeg skal sminke i dag også, tenkte jeg skulle lage noen tips til makeuplooks til julebord, og så skal jeg se om jeg får vist fremgangsmåte på den hjemmelagede hårsmultringen jeg skrev om i dette innlegget :-)

Ha en kjempefin fredag!


1 kommentarer:

Anonym | 11. november 2011 kl. 11:30 sa...

Hvordan lager du proteinshake? kan anbefale Whey Gourmet shakene, de er supergode i stort sett alle smakene :)

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine