Ingen kommentar!

Jeg så at det var flere enn jeg som har problemer med å få skrevet kommentarer på enkelte blogger, så da tenkte jeg at jeg ville informere om det til mine lesere også.

Det er tydeligvis ett eller annet tull med blogger.com, for det er på disse bloggene jeg ikke kommer inn og får kommentert.
Jeg får besøkt bloggene, men så fort jeg trykker på 'kommenter', så fryser alt seg, og jeg må bare klikke vekk siden.

Får håpe det fikser seg snart. Jeg har jo blogspot selv, så kanskje andre har problemer med å kommentere her også?

Så er det litt lite kommentarer fra meg for tiden, er det derfor.

Ha en riktig fin helg!

2 kommentarer:

{ Unknown } | 21. januar 2012 kl. 00:22 sa...

Har ikke merket noe til dette selv. Har fått mange kommentarer i dag :)

{ Unknown } | 21. januar 2012 kl. 00:22 sa...

Kan det ha noe med hvilken nettleser man bruker? Selv bruker eg google chrome :)

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine