Brudestyling 11 februar 2012

Jeg har stylet en supersøt brud i dag. Hun bor flere timer unna Oslo, så vi hadde prøvetimen først i går, og så giftet hun seg i dag.
Det her er bruden som jeg sendte bilder til, som jeg fortalte om for litt siden. (HER)

Vi hadde fire kjempekoselige timer i dag, med styling og skravling i stressfri sone. Nemlig i salongen i Oslo som jeg er så heldig å ha plass i når jeg trenger det.
Når det gjelder brudene mine, så kommer jeg gjerne hjem til dem, men siden bruden i dag bor så langt unna, er det helt topp å ha denne plassen. Så både prøvetimen i går og stylingen i dag ble holdt i salongen.

Her er resultatet:


Hun valgte en klassisk, men romantisk stil, og fargene på makeup'en gikk i rosa- og burgunderfarger. Det passet hennes egne farger kjempefint, da hun har en kald hudtype med rosa undertoner. Hun fikk rosaskimmer på øyelokket, og under øynene sammen med en dyp burgunder. Dette var forøvrig fargetemaet i selve bryllupet også.

Jeg håper hun har har hatt en perfekt dag, og gleder meg til brudebildene hun skal sende meg.

Bildene her har jeg tatt med min iPhone, og jeg har fått lov til å bruke de av bruden.

2 kommentarer:

{ Silje } | 21. februar 2012 kl. 15:34 sa...

Nydelig sminke, og en nydelig brud! :) Jeg skal legge min egen sminke når jeg gifter meg i Mai, og kunne trengt noen tips.

Har tenkt til å bruke de samme fargene som denne bruden, derfor lurer jeg på om du kan fortelle hvilke produkter du har brukt?

{ Liv } | 22. februar 2012 kl. 12:02 sa...

Tusen takk, Silje!

Jeg har laget et innlegg til deg om denne makeup'en. Jeg håper du finner det nyttig, og bare send meg en mail hvis du lurer på noe, så skal jeg hjelpe deg :-)

Ha en super dag!

Klem fra Liv :-)

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine