Minx - Den hotteste negletrenden!


Minxnegler er noe for seg selv, og er også blant det som er mest populært på neglene for tiden. Det er rett og slett rålekkert, og noe som jeg selv vil ha ved første anledning :-)

Når det gjelder designet er det utallige mønster å velge imellom.
Jeg har plukket ut noen bilder av de jeg synes er finest selv, men det er jo nesten umulig å velge, for det er så mange!


Det er nok greit å velge en stil som passer personlighet og stil best, ikke minst et design som passer både til hverdag og fest.




Ta en titt og se hvem du liker best:

Beyonce med Minx gullnegler
 
 
Lady Gaga er fotografert med Minxnegler utallige ganger.


Minx er rett og slett en film med mønster eller farger som
legges over dine negler. Du kan få hva som helst, det kan også
lages spesialmønster kun for deg. For eksempel samme mønster som
brudekjolen din, eller foto av noen du er glad i, osv. GENIALT!
 
 

Jeg liker de enkle best, særlig de som er i gull og sølv, og får
neglene til å se ut som de er av rent metall.

1 kommentarer:

{ Unknown } | 2. juni 2011 kl. 01:24 sa...

Dette er stilig, men eg har aldri testet det. Men eg har akkurat kjøpt meg konad - og det har eg falt helt for :D

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine