Fotoshooten i går, og avlysning av resten av helgen..

Det gikk kjempefint på fotoshooten med mor og datter i går. De var så flinke og ble så pene, og fotografen var super å jobbe med. Jeg har aldri jobbet med henne før, men gleder meg allerede til neste samarbeid. 
Jeg glemte helt å ta bilder underveis, jeg konsentrerte meg bare om å være effektiv, og bli fort ferdig. Skikkelig snørrete og jævlig for å si det rett ut, og holdt på å svette ihjel bare jeg tok noen skritt. Stakkars modeller, jeg håper virkelig at jeg ikke har smittet dem. Men kjenner jeg den forb...a influensaen rett, så har jeg vel gjort det :-( Jeg tror ikke at jeg har hatt influensa på 3-4 år jeg, og så fikk jeg det akkurat nå...

Når vi skulle ta bilder av mor og datter sammen kom jeg på at jeg ikke hadde tatt noen bilder, så da fikk jeg knipset litt.
Det blir veldig gøy å se før- og etterbildene og resten av antrekkene, og gøy å se det på trykk. Magasinet kommer ut i mai :-)


I dag skulle jeg egentlig hatt enda en bli ny- styling, men jeg måtte utsette den. Det blir antagelig til neste helg i stedet, og i morgen har jeg kunde som jeg skal ha stilanalyse med. Den må jeg nok også utsette. Jeg har ikke ringt henne enda i håp om å bli bedre, men akkurat nå så kjennes det ut som om jeg er langt unna det. Jeg hater å måtte utsette ting som er bestilt og avtalt, men noen ganger så må man bare.

Jeg har også en artikkel jeg samarbeider med Kvinneguiden.no med som må bli ferdig i løpet av helgen. Men den skal jeg klare å få sammen, for det betyr at jeg kan sitte her med pleddet mitt og skrive. Og det er jo ikke noe problem akkurat nå :-)

Jeg ønsker alle en super lørdag! UTEN influensa! :-)


2 kommentarer:

{ S } | 25. februar 2012 kl. 12:36 sa...

Så kjipt! :-S God bedring :-)

{ Liv } | 26. februar 2012 kl. 12:32 sa...

Tusen takk :-))
Føler meg litt bedre nå, så det er vel ikke lenge før jeg er oppe og hopper igjen :-)

Ha en super søndag!

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine