Verdens sunneste, enkleste og beste pizza!

Denne pizzaen er så utrolig god, og så sunn at du kan le deg ihjel. Den er et skikkelig høydepunkt i den ellers strenge dietthverdagen :-) Og det beste er at det du bruker lengst tid på, er å steke kjøttdeigen, så har du dårlig tid, er den perfekt! Du trenger ikke ha på kjøttdeig en gang, bare se her!
Min kjære og jeg har laget hver vår favorittvariant:


Tacovarianten: (min favoritt)

Bruk fullkornstortilla som bunn. Smør et tynt lag med tomatpuré og krydre med pepper.
Legg på 150 g. karbonadedeig, og strø over rødløk og 50 g. Vita Hjertego ost. Jeg la også på biter av kokt skinke og oppskjært tomat på toppen. Når alt var lagt på, strødde jeg over paprika- og tacokrydder.



Ost- og skinkevarianten: (min kjæres favoritt)
 
Fullkornstortilla, tomatpuré, ost og skinke på toppen. Basilikum og oregano.

Enklere, sunnere og bedre kan det ikke bli! Kaloriene ligger nesten på minussiden!
En slager her i huset iallefall! :-)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine