Min minisalong!

Hurra!
Nå blir det salong hjemme hos meg selv. Vel, det blir bare en mini-minisalong, men jeg er så glad, og kan ikke vente med å innrede med delikate farger og stash. For ikke å snakke om neglebord, plass til å legge makeup og ordne hår, og et lite hjørne til manikyr og pedikyr og parafinvoksbehandlingen.
Min kjære pusser opp nå, og vi har kommet et stykke på vei allerede. Det går fort fremover, og vi har som mål å være klare til å innrede om en ukes tid :-)

Det er ikke så mye å vise frem enda, og det er vanskelig å ta bilde av hele rommet.
Får bare med en liten del av gangen. Men det er gøy å se fremgangen, da :-)
 
 
Taket er revet. De stygge takplatene som satt her er borte, og det skal bli
fint nytt tak med stilige, firkantede spotlight.
 
 
Cecilies negler som jeg la på henne forrige søndag. Klassisk med franske tipper.
Det neste settet med negler legger jeg kanskje ved neglebordet i minisalongen? :-)

Gleder meg!

Skrevet første gang 24. januar 2011. Salongen er ferdig for lenge siden, men jeg synes det er litt gøy å se tilbake på :-)

2 kommentarer:

Anonym | 11. januar 2012 kl. 18:51 sa...

Salongen ble såå fin :) Hvor har du kjøpt det negle bordet ?:) det var suupert asså :)

{ Liv } | 12. januar 2012 kl. 21:11 sa...

Hei anonym, tusen takk koselig kommentar! :-)

Bordet er kjøpt på Ikea, tror ikke det kostet mer enn et par hundrelapper heller :-)

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine