Tilbake! Etter ferier og alskens latskaperier..

Ja, da får jeg vel fortsette med å overføre innleggene fra livs-stil.blogspot.com.
Det er helt utrolig hvor treg man blir når man har hatt ferie. Ferie- og slappavmoduset vil liksom ikke av igjen. Derfor det lange fraværet.

Jeg har hatt 14 superdager på Alcudia Mallorca. Helt herlig! Skulle gjerne snudd i døren og reist rett tilbake igjen.
Datter Angelica og jeg koste oss sammen med svigerforeldre, svigerinne og hennes kjære + tantebarna mine.
Alltid så koselig å reise på ferie med dem :-)


Vi besøkte Bergen også, for der bor et vennepar av oss. Vi tok en ganske så impulsiv tur.
Satte oss i bilen natt til fredag, ut på byen og koste oss, litt shopping, jeg var på fotballpub (!) og hadde det ellers helt supert. Reiste hjem igjen på søndag gjennom det fineste landskapet i hele Norge, det er jeg sikker på. Når jeg kjører sånn mellom bakkar og berg i Norge, da kjenner jeg at det klør etter å sette på meg fjellskoene, og bare gå! Noe så nydelig! Dessverre så var ikke været på det beste, så det ble ganske grå bilder. Masse tåke!


Litt kyssing ble det også på meg, man kan jo ikke annet når det står et så
nydelig lysthus midt i Bergen sentrum! Da må man jo bare ;-)


Så da var det vel bare å sette seg med overføringen av inleggene da. I'm back! :-)

1 kommentarer:

{ S } | 16. juli 2011 kl. 21:48 sa...

Høres ut som du har hatt en kjempekos sommer hittil! Ønsker deg en fortsatt god sommer :-) Kan jeg komme med innlegg-ønske..? Hadde vært moro å vite hvordan høst-sminken skal se ut! Har nå endelig litt tid til sånt ;-)

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine