Agent Provocateur Høst/Vinter 2011

Agent Provocateur presenterer høst/ vinter 2011 kolleksjonen sin nå, og den skuffer ikke denne gangen heller.
Spennende, sensuelt, romantisk og uskyldig. Alt på en gang!
Det er mye mørke farger og mye blonder, men enkelte deler av kolleksjonen ser ut som plagg jeg gjerne kunne gått med til vanlig!
Ta en titt på bildene under, og se om du finner din favoritt:

Blonder og nydelige detaljer. Hvite strømper til sort gjør helheten "snillere".

Det samme gjør hudfargede strømper,
men uansett kan det ikke bli mer uskyldig enn ceriserosa og blonder.

Nesten som en kjole til byen? :-)

Jeg liker godt detaljene med hvitt og sort sammen!

Denne ble en favoritt for meg!

Blått og rosa går vanligvis ikke så godt sammen, men jeg synes det fungerer bra
på undertøy. Jeg liker også at ikke alt fint undertøy kommer med stringtruser.


Bildene 1, 3 og 5 er mine favoritter. 
Jeg kan foresten tenke meg at den sorte buksedressen hadde slått an mye mer her hjemme tenker jeg, enn min beige og hvite fleecemorgenkåpe, men jeg kan godt ta en slik buksedress i tillegg altså :-)

Fant du noen favoritter?

Bildene er også lånt herfra.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine