Body pump og trening av mage og rygg!


I dag ble treningen lagt til kvelden, for jeg har hatt besøk av tantebarn frem til i dag. Kjempekoselig har vi hatt det! :-)
Jeg har ikke trent siden lørdag, og det er merkelig hvor fort motivasjonen synker og giddaløsheten stiger hvis du ikke trener jevnt og trutt. Det har ikke stått på viljen engang, men jeg har prioritert besøket vårt, og så gikk dagene. Så i dag synes jeg at det var ganske tungt å gå på trening.
En ting har jeg lært meg til da, og det er at de dagene du absolutt ikke har lyst til å trene, det er de dagene som er viktigst å gjennomføre. For vi har vel alle hørt ca. 100 ganger minst, at man føler seg så mye bedre med en gang man har vært der. Og det stemmer på en prikk!

Jeg gikk på to saltimer i dag, så det ble 1 1/2 time trening til sammen. En time med Body Pump, som det så fint het. Har aldri vært på det før, men det var virkelig noe for meg. Trente med vekter på høy puls hele timen. Jeg synes faktisk at det var så bra, at jeg satte meg opp på ny time til torsdag. Så det anbefales hvis du liker å trene styrke.
Timen etter (30 min.) var mage og rygg, så jeg tok med meg den også. Det er trening noe a´la pilates, så det er tungt, men rolig tempo. Pilatesøvelser er gull verdt for meg. Liker det veldig godt :-)

Så nå sitter jeg her da, ganske så fornøyd med meg selv. Mer skal ikke til for å få motivasjonen tilbake helt på topp.
Og du vet at du har hatt en fin trening når du går hjem med kroppen full av ny energi. Ordentlig deilig!

Gleder meg allerede til treningen i morgen, da skal jeg kjøre program og kondis igjen.

Jeg har kun ett ord å si til meg selv akkurat nå:
FLINKA!! :-) 



0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine