Litt slapp og litt flink på en søndag

Jeg er egentlig både et A og et B menneske, for jeg elsker å sitte oppe til langt på natt, men så klarer jeg ikke å sove lenge om morgenen heller, så da må jeg opp tidlig. I ukedagene pleier jeg å være flink til å legge meg i normal tid, men i helgene så kan jeg plutselig oppdage at det begynner å bli lyst ute før jeg får lagt meg.

I og med at vi har GET, så tar jeg opp alle mulige merkelige serier, og jeg elsker for eksempel "say yes to the dress" som går på TLCkanalen. Oppdaget jo i går da, at jeg hadde en haug av usette episoder, og det endte med at klokken ble fem på morgenen før jeg kom meg i seng. Dermed sov jeg jo søren meg til nærmere 12 i dag også da.
Det er ikke lett å skulle kaste seg på frokostblandingen da altså, ingen matlyst hadde jeg, så det ble en Nutrilett til frokost selv om jeg ikke liker å innrømme det. Men når jeg ikke har matlyst, så kan jeg ta en slik, for det er dog bedre enn å være helt uten mat. Forbrenning vet du, forbrenning :-)

Treningen i dag:

15,8 km på sykkelen min som står så fint på kjøkkenet akkurat nå. Det regnet jo så det sprutet ute, og da er det deilig å ta treningen innendørs! Dessuten så var det søndag, så dette ble treningen i dag. Men er godt fornøyd, for jeg pleier egentlig å være litt lat på søndager, nemlig :-)

Bare se her: 446 kcal forbrant jeg. 15,8 km. sykling og 35 minutter brukte jeg. Hurra! :-)
Nå må jeg virkelig bare ta med at jeg ikke pleier å gå på trening i turkise bomullshorts og knallrosa sokker, altså, da er det treningsklær som gjelder. Men her hjemme er det helt greit. Og så klart mine utgåtte og herlige joggesko. Synes jeg ser rett så "elegant" ut, jeg med mine 300 gram mindre på kroppen denne uka ;-)

Til lunsj så ble det salat og kesam/pestodressing som jeg hadde igjen fra i går, og den pimpet jeg opp med røkt kalkunpålegg som jeg skar i små biter. Kan jo spise deg ihjel, for det er så kjempegodt!

Noe så godt!

Middagen ble veldig lettlaget i dag, så det ble fullkornsspagetti og karbonadedeig med en klype mozzarellaost og sukkerfri ketchup.

Hvis noen lurer på om jeg liker ketchup, så er svaret ja... ;-)

Jeg er godt fornøyd med både maten og kondistrening jeg. Tross alt så er det jo søndag i dag.

I morgen tidlig skal jeg på sykkeltur. Jeg skal sykle sammen med Angelica bort til skolen hennes, og da tar jeg den faste runden jeg har samtidig. Den er på 5,8 km. så det må vel kalles en fin og aktiv start på dagen :-)

Ha en fin søndagskveld videre!

2 kommentarer:

Anonym | 22. august 2011 kl. 07:55 sa...

så flink du er :)

{ Liv } | 23. august 2011 kl. 00:05 sa...

Tusen tusen takk! :-))

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine