Hjemme fra tur - og helt død...

For en tur vi har hatt i dag! Og den ble lang!
Samtidig som vi er helt tømt for energi, så er vi så stolte av oss selv, og kjenner at vi har fått ny energi. Men den nye energien fungerer ikke på sliten kropp i det hele tatt. Hvor langt vi gikk? 2,3 MIL!

Edit:
Teksten over skrev jeg i går, og det var dit jeg kom. sliten var jeg, og jeg gikk og la meg kl. 22, faktisk... Ikke helt likt meg å legge meg kl. 22 på en fredag, men jeg var helt tom. En rar følelse, men all energi var borte. Det var ingen vits å prøve å holde seg oppe engang.
Men jeg gleder meg allerede til neste tur. Vi har satt opp mandag 12.september, og da er det jeg som skal finne en rute vi skal gå. Så hvor det, nei det vet jeg ikke enda :-)

Sjekk foresten ut nederst på siden her, hvor mange kalorier vi forbrant på turen vår! Helt utrolig! :-)

Litt bilder fra turen:

Her har vi gått 6,5 km. Laaangt igjen! Vi hadde flaks med været, og det var kjempefint der.

Mange, lange, seige, tunge oppoverbakker, og det kjentes i rumpe og lår!

Her hadde vi gått en hel mil, og det var på tide med mat. Vi fant et lite tun med flere småhytter nede ved
vannet. Alt var lukket og låst, så vi tok oss friheten til å spise lunsjen på trappa ved hytta her. Ganske idyllisk :-)

Etter vi var ferdige med å spise og skulle gå videre, så klarte vi da å gå feil, og vi fant ut etter en stund at vi var nødt til å gå tilbake samme vei som vi kom. Veien vi hadde tenkt å følge gikk bare an å gå på ski på vinteren, så da sto vi der da, midt inne i skogen, med masse myr, så da snudde vi. Akkurat da syntes vi at det ble ganske tungt å skulle gå over en mil på samme vei tilbake.

Nydelige og rare ting i skog og mark :-)

Tett skog! Gammel og trolsk.

Trackingen fra EndomondoAPPEN:

Ingenting å si på kaloriforbrenningen i allefall! På kartet er det lett å se at vi gikk feil, men vi er veldig
stolte over at sluttdistansen ble på hele 22,7 kilometer! 2,3 mil!!

Jeg synes vi har vært utrolig flinke, og vi er kjempestolte av oss selv!
Det var HARDT, men fy så deilig med følelsen av å klare mål man har satt seg!

Gleder meg allerede til neste tur! :-)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine