Treningstur 2. september 2011

I dag skal vi ha vår aller første treningstur, venninnen min Nina og jeg.
Jeg har gledet meg som en unge, og nå er sekken pakket, og jeg er klar. Vi skal møtes hos Nina, og så kjører vi en bil.
Nina har vært der vi skal før, så hun får være guide i dag. Jeg vet egentlig ingenting annet enn at vi skal til Harestua, og til Svartbekken, så det blir spennende.

Søkte etter det på nettet nå, og hvis det er dit vi skal så blir dette, tur-retur 24,6 km. Men nå vet ikke jeg om vi går hele da, men dette er en god begynnelse til hovedturen vår! 
Men jeg skal tracke hele turen i dag med den geniale EndomondoAPPEN som jeg har lastet ned, så får vi se hvor langt det ble til slutt :-)

24,6 km.

Da bærer det avgårde!

Ha en kjempefin fredag, det skal jeg! :-)


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine