Dette er Body Pump (video)


Det er så vanskelig å forklare hva Body pump er for dere som har lurt på det, så jeg fant en video fra Les Mills (det samme programmet som vi bruker) som viser hva det er.

Videoen varer i hele 30 sekunder da, men da vet dere hva det går ut på ihvertfall.

De som ikke har vært på en slik time er nødt til å prøve. Jeg har fått helt dilla, og glemmer at det er trening jeg skal på for det er så gøy! Bare regn med å være støl i tre dager etterpå :-)

1 time med Body pump blir det for meg i dag også kl.20, så jeg skal traske bortover nå snart.
Gleder meg!





Ser det ikke gøy ut?

Ha en kjempefin kveld! :-)


Foto:

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine