Bli med på GIVE AWAY!

Nei, nå er det på tide med en Give Away her på bloggen. Den aller første, faktisk, og langt i fra den siste!
Den siste tiden har jeg fått flere nye følgere, og det synes jeg er så gøy! Kommentarene øker også, og de er så koselig å lese! Dessuten så fører jo det til at jeg oppdager flere flotte blogger som jeg kan besøke :-)
Jeg er veldig glad for alle som gidder å lese bloggen min, så tusen takk skal dere ha, det er det som gjør at det er moro å skrive blogg <3


Jeg håper dere har lyst til å være med! 1 vinner får tre hårprodukter fra Aussie!
Disse produktene er virkelig supergode! Jeg var så heldig å få prøve de ut, og jeg ble hektet på dem. Så nå har jeg veldig lyst til å dele disse med dere.
Disse kan du vinne: Take the heat Shampoo - Take the heat Deep Conditioner (kur) -
Take the heat Spray Varmebeskyttende spray)

Dette gjør du hvis du vil være med:

1 lodd får du om du skriver en kommentar om at du er med i kommentarfeltet under her.

2 lodd får du om du legger deg som følger av bloggen, enten på Blogkeen, Bloglovin, Facebook, eller via Google nettverk + en kommentar under her.

3 lodd får du om du blir følger av bloggen + kommentar under her + et innlegg på bloggen din hvor du bruker Give Away bildet øverst her og link til denne Give Away'en.

Hvis du ikke har blogg så er du selvfølgelig velkommen til å være med i konkurransen for det :-)

Husk å skrive inn mailadressen din i kommentarfeltet!

Trekning: 22. desember

Jeg håper du vil være med! :-)

7 kommentarer:

Anonym | 9. desember 2011 kl. 23:24 sa...

Er med! :) Følger deg også på bloglovin!

elid4@hotmail.com

{ Tove `blogg verden } | 9. desember 2011 kl. 23:47 sa...

Jeg er veldig gjerne med :D Trenger virkelig nien hårprodukter, så krysser fingrer og tær :P
Trekker lodd for kommentar og følger :)
ønsker deg en fin helg!
Klem Tove

Anonym | 10. desember 2011 kl. 13:03 sa...

Spennende give away! Følger deg på bloglovin', men viste ikke at du var på blogkeen, så jeg skal legge deg til der også :)

{ Sara } | 10. desember 2011 kl. 20:22 sa...

Jeg har fulgt deg på Bloglovin lenge og er veldig glad i bloggen din. Har ikke blogg selv så klarer derfor ikke oppnå 3 lodd, men 2 har jeg da sikret meg :-)

{ S } | 10. desember 2011 kl. 22:14 sa...

Jeg blir gjerne med! Tar foreløpig 2 lodd, men sier fra hvis jeg lager innlegg på bloggen min også ;-)

{ Liv } | 10. desember 2011 kl. 22:56 sa...

Jeg krysser fingre for alle sammen! Så gøy at dere vil være med!

Stor klem! :-)

Anonym | 11. desember 2011 kl. 16:36 sa...

Jeg er med! Har brukt aussie tidligere og har vært superfornøyd!

http://annascloset.wordpress.com

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine