Fotoshoot i morgen..og jeg er syk..

Gleder meg veldig til fotoshoot i morgen! Vi har leid den gamle delen på Losby Gods til en bli ny-reportasje med mor og datter. Tirsdag og onsdag var vi rundt i butikkene og prøvde klær og valgte ut hva vi skulle ha av antrekk og tilbehør, og jeg er helt sikker på at dette blir veldig bra.

Med min flaks så har jeg blitt så dårlig. Sitter med influensa og feber, og har vært hjemme fra kurs både i går og i dag. I går måtte jeg kreke meg til butikkene for å hente det siste av utstyr til i morgen, og i dag har jeg ikke stemme igjen, og jeg bare nyser og hoster. Flott sier jeg bare...

Vi starter kl. 8 i morgen tidlig og har som mål å være ferdige til kl. 13, for så å levere alt utstyr tilbake igjen til butikkene.
Det blir nok en lang dag når man har feber og egentlig ikke orker noenting, men akkurat en slik type jobb er umulig å si at man ikke kommer. Det er rett og slett umulig, for det er så mange som er avhengige av at du gjør jobben din. Men jeg overlever nok, de jeg tenker på er modellene, som må holde ut med min snørring. Huff. Jeg får bare håpe at det skjer et mirakel til i morgen, og at jeg våkner opp frisk som en fisk. Positiv vet du, positiv...


Akkurat nå så holder jeg på å sortere og pakke til i morgen. Jeg liker å ha antrekk og tilbehør klart og hver for seg, da blir det mye mer effektivt i morgen, og lettere å holde orden når man skal levere tilbake. Det er mye lekkert i disse posene skal jeg fortelle, og det blir gøy å se hele stylingen ferdig, med makeup og hår.

En liten sneakpeak på hva jeg har plukket:
Skikkelig dårlige bilder som er tatt med iPhonen, men det får gå. Dette er litt av det jeg har plukket, men det er masse mer. Blant annet en fantastisk vakker kjole fra Ricco Vero, supertøff skinnjakke fra Mango, flere kjoler, og en hel pose bare med vesker og smykker. De blå skoene på bildet er så utrolig kule, de ønsker jeg meg!
Den røde tråden i bli ny-reportasjen blir foresten blå, for jeg har puttet inn et blått plagg eller noe blått tilbehør til hvert antrekk.

Men nå får jeg pakke videre, rydde i makeupkofferten, pakke hårstylingskofferten, tegne makeupkart og vaske noen pensler. Ja, og så må jeg huske å ta med noe tilbehør fra meg selv.

Og kan jeg gå å dusje og legge meg, og håpe at jeg våker litt friskere enn det jeg er nå...

Ha en fin kveld, jeg håper at du er frisk og rask! :-)

2 kommentarer:

Anonym | 23. februar 2012 kl. 21:36 sa...

Uff, god bedring, håper du føler deg bedre til i morgen da;) De blå skoene ønsker jeg meg også, hvor er de fra da?

Trulterutta;)

{ Liv } | 25. februar 2012 kl. 14:17 sa...

Tusen takk :-)

De blå skoene er fra Nye sko på Metrosenteret og koster 799 :-)Lekre!

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine