Blogging via Mail



Bilde fra båten, på vei til Kiel

Da var vi hjemme fra Kielturen vår, og den var helt strålende. Vi har hatt det kjempefint! Og jeg gledet meg til å vise bilder både fra båten og shoppingen, og skrive om hvordan vi har hatt det.

Men hva kommer vi hjem til??
Ikke tv og ikke noe internet! Feil IGJEN fra det latterlige Get, som på ingen måte leverer det de lover. Hver eneste måned så er det ett eller annet som er feil, og både tv og internet kommer og går... 
Jeg eksploderte de lux, og skjelte de ut i et stemmeleie som er langt over normalen.. 

Og når vi får tilbake tv og nett? På ONSDAG! Et så stort (som de liker å kalle seg) firma har nemlig ikke ledig tekniker før onsdag. Jeg tror jeg ler meg ihjel! Styr unna Get sier nå jeg! 

Så dermed prøver jeg meg på blogging fra mailen min, håper det fungerer da. 

Ha en fin lørdag, så får jeg fortelle mer senere..

Sendt fra min iPhone

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine