Pakke i posten! :-)


Jeg er så heldig å være en av de 50 utvalgte hos Yves Rocher, som testperson for deres produkter. Og de har mye spennende, så jeg gleder meg veldig til å teste produktene, som altså lå i postkassen min i går!

Leppe- og negleprodukter i spennende farger er det som skal testes ut nå, og jeg er allerede i gang. Jeg fikk nemlig testet negleproduktene i dag, takket være Christine, som var flink modell :-)

Gleder meg til å vise før- og etterbildene, men det gjør jeg når feilen på nettet vårt er fikset. Vi får som tidligere nevnt tekniker hjem på onsdag. Og forhåpentligvis blir det fikset opp i med en gang.

I mens er jeg nødt til å blogge fra telefonen og det er begrenset hva jeg får til her.
Jeg har også fått så koselige kommentarer på noen innlegg, så jeg får svare dere på onsdagen, tusen takk :-)

Ha en super søndag videre!


Sendt fra min iPhone

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine