Kan du gjette hva disse vakre kjolene er laget av?

Disse kjolene er helt fantastisk vakre, og kommer fra Papier Couture By Lia Griffith.

Hun jobber også som Creative Director for Ellinée Design House.
Design til bryllup, barn og spesielle høytider er noe av det hun driver med, men det er disse kjolene jeg falt pladask for. De brukes blant annet i fashion show, og mer couture kan det vel ikke bli.

Jeg kunne plukket ut alle sammen til bruk på fest jeg, men med disse kjolene må man i såfall være veldig forsiktig så man ikke søler.

De er nemlig laget av papir!

Se og nyt:








Er de ikke vakre? Papir.. Tenk å være så kreativ, da!

Hvem likte du best?
Mine favoritter er nok kjole nr.1 og 2 :-)


Bildene har jeg lånt fra websiden Papier Couture

2 kommentarer:

Anonym | 9. oktober 2011 kl. 13:55 sa...

Wow! Fantastisk!

http://annascloset.wordpress.com

{ Liv } | 15. oktober 2011 kl. 11:32 sa...

Ja, dette er virkelig kunst på høyeste plan altså. Jeg studerer og studerer bildene, men klarer ikke se at det er papir engang :-))

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine