Endelig trening igjen!

Etter å ha vært syk en uke, og deretter ingen trening siden forrige tirsdag, må jeg faktisk si at jeg gleder meg som en unge til å gå på trening i kveld! Sitter faktisk og hopper litt her :-)

I dag blir det  en time med Body Pump kl. 20. Egentlig så er jeg ikke så fryktelig glad i saltimer jeg, men dette er virkelig morsomt. Og hardt, ikke minst! Kjempegøy, og vanlivis så trener jeg det tre ganger i uken.
Hvis du ikke har trent det før, så anbefaler jeg deg å løpe ned til nærmeste treningssenter! Meld deg på og prøv! Jeg er overbevist om at du vil syns det er moro. Jeg skulle bare ønske jeg hadde prøvd det før. Det er også en super måte å holde motivasjonen oppe på :-)

Nei, det skal virkelig bli deilig å komme igang igjen. Den lykkefølelsen jeg får av å trene og holde meg i form, den finner jeg ikke noe annet sted. Dessuten så er det veldig enkelt å skli ut med maten, både mengde og grad av sunnhet på den når man ikke trener, så det er best å hive seg i gang igjen! Woho! ;-)

Skal du trene i dag? Eller er du kanskje allerede ferdigtrent for dagen?

Ønsker alle en flott kveld! :-)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine