Liv anbefaler: bodyskrubb og bodybutter

Jeg fikk et spørsmål i dag om jeg kunne anbefale en god kroppsskrubb. Og ja visst, det kan jeg! :-)
Denne er så god at jeg utfordrer dere til å klare å finne en som jeg liker bedre. Jeg rett og slett elsker denne skrubben, og også bodybutteret som hører til i samme serie. Og det beste er at de koster nesten ingenting, og boksene er store. 
Størrelsen på skrubben er 400 ml og butteret er 200 ml. Man får jo aldri brukt det opp nesten.

Bodybutteret koster 99 kr, og bodyskrubben mener jeg koster 119 kr.

Du får kjøpt de på Boots apotek, og det er Boots sitt eget merke.
De inneholder en blanding av organiske og naturlige ingredienser, og de lukter himmelsk.



3 kommentarer:

Anonym | 8. desember 2011 kl. 21:14 sa...

*liker*
Tusen takk for anbefaling på skrubb, supert! Jeg trenger virkelig en nå, man blir jo så silkemyk etterpå!:)
PS. Jeg kalte det visst peeling jeg, men ser jo nå at det heter skrubb.. sorry! :)

Hilde

{ Unknown } | 8. desember 2011 kl. 21:35 sa...

Jøss, dette var jo billig :D

{ Liv } | 9. desember 2011 kl. 16:20 sa...

Herigstad: Peeling eller skrubb, det samme, kommer bare an på hva man er vant til å si :-) Silkemyk ja, denne får du direkte babyhud av, og det dufter så godt av de :-)

Elizabeth: Disse er helt herlige, og det beste er prisen, ja, de koster nesten ingenting. Jeg fikk samme reaksjon første gangen jeg kjøpte de. "så billig?" :-)

Gå innom Boots og prøv de ut :-)

Ha en riktig god helg!

Klem

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine