Tre glade vinnere!

I dag har jeg hatt tre av de hyggeligste telefonsamtaler jeg har hatt på lenge.
Finnes det bedre enn å ringe noen som har vunnet premier for 26 500 kroner? Og det tre stykker!
De var så utrolig glade, og den følelsen er nesten bedre enn å vinne noe selv! :-)


Vinnerne har vært med på konkurransen som jeg har hatt i samarbeid med Nestle, og som har florert på pakkene for Fitness frokostblanding i drøye to måneder nå.
Det var nesten 300 bidrag, og jeg må si at jeg er glad for at det ikke var jeg som trakk vinnerne. Jeg hadde ikke klart å bestemme meg, det er jeg helt sikker på :-)

Det har vært litt sjonglering for å finne datoer som passet for både fotograf, meg selv og vinnerne, men vi klarte det også.
Vi måtte dele det opp, så det blir farge- og stilanalyse + shopping en dag, og fotoshoot med styling og makeup en annen.
Alle tre vinnerne får en hel dag hver, og så har vi booket de inn i fotostudioet sammen. Litt gøy å ha alle vinnerne på et felles bilde også. Det blir veldig spennende å se før- og etterbildene!

Jeg skal iallefall gjøre mitt aller beste for at dette blir en superkoselig dag for jentene som vant.


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine