Accessorize - Nå med makeup!

Når jeg tenker på Accessorize, ser jeg for meg sterke farger, paljetter, bling-bling, nydelige mønstre og detaljer. Flotte vesker, skjerf og smykker. Alt man kan tenke seg av lekkert tilbehør!

Når jeg nå ser at de i tillegg til alt det flotte tilbehøret, har fått sin egen makeup, da blir jeg glad.
Det var liksom det eneste de manglet. Jeg ser for meg at dette er produkter som skinner og glitrer i de samme farger og toner som resten av tilbehøret de selger, og at det vil matche hverandre. Spennende!
 
 
Øyeskygger, rouge, lipglosser, neglelakker, linere og mye mer finnes i denne serien. Og i et bredt spekter av nydelige farger, akkurat som resten av produktene i Accessorize sine kolleksjoner.
Produktene skal også ha en super pris, og man kan velge produkter utifra 5 ulike temaer:
Edgy Rock Star, Notice-me Exotic Brights, Indulgent Illusion, With Love, eller Je T'aime. Nydelig innpakning kommer det i også, dette kan man jo ha til pynt på kommoden :-)
 
 

Hva synes du?
Jeg syns det er like spennende hver gang det kommer noe nytt innen makeup. Det blir spennende å prøve ut kvaliteten også.
 
 

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine