En modell - to ulike makeupstiler!

Et lite eksempel på hvor ulik man kan bli med to forskjellige typer makeup.


Her har jeg lagt en såkalt naturlig makeup. En naturlig makeup skal se, som navnet tilsier- naturlig ut. Det skal rett og slett bare se ut som om du har perfekt hud med glød i. Håret har jeg bare bølget lett med rettetang.
Les mer om naturlig makeup HER! 
 

Her har jeg forandret makeupen fra uskyldig og naturlig, til fashion/extreme makeup. Jeg har sotet øynene først med brunsorte toner, og så har jeg lagt et ganske tykt lag med gullglitter oppå igjen. Løsvippene jeg brukte har små blanke perler på. Synes de passet fint inn til denne looken.
Lag ditt eget glitter ved å klikke HER! 
 

Jeg synes denne makeupen gjorde seg veldig godt i sort/hvitt bilde også. Kult, ikke sant? :-)
Les mer om soting av øyne HER! 
 
 
Foto: Liv
Makeup og hår: Liv
Modell: Rebecca Paulsen

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine