Legg julehandelen til London!


Jeg har vært i London, men det er et par år siden. Det er en by jeg forelsket meg i ved første øyekast. Det var meg det, i et nøtteskall!

Jeg var der i forbindelse med den internasjonale makeupmessen, som holdes to ganger i året. London på vinterhalvåret, og Los Angeles på sommerhalvåret. Vi shoppet og koste oss, men fikk ikke tid til så mye som jeg skulle ønske, for messen varte hele helgen, fra morgen til kveld.

Når jeg nå leser at London har fått et helt nytt shoppingområde som ligger midt i hjertet av London City, da kjenner jeg at jeg vil sette meg på første fly!



Det nye butikk- og restaurantområdet "One New Change", åpnet for noen måneder siden.
Her har den prisbelønte arkitekten Jean Novel oppført en modernistbygning på åtte etasjer med store glassflater, med god utsikt til katedralen fra store deler av området.
De tre første etasjene er satt av til 60 butikker, pluss flere restauranter og kafeer. Kjente merkebutikker som Topshop og Banana Republic har åpnet dørene, sammen med en rekke andre butikker.


 
Juleavdeling
Vil du gjøre unna hele julehandelen under ett tak, er shoppingsenteret Westfield i Sheperd's Bush kanskje stedet. Det skal være Europas største, med hele 300 butikker.
 
Kjendiskokken Jamie Oliver har åpnet restauranten «Barbecoa» her, i tillegg til en egen slakterbutikk. Til våren får han konkurranse av en annen matkjendis, nemlig Gordon Ramsey.
 
Flere tips til hvor du kan gjøre gode kjøp HER!
Skal du ha med barn, finner du guide til hva dere kan finne på HER!

Kanskje jeg skulle ønske meg en weekendtur til London med min kjære til jul? :-)


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine