Opprydning i badeskapene..


I dag (innlegg fra 8.nov.2010) tok jeg virkelig motet til meg, og sa til meg selv: I'm going in...

Dette skulle jeg har gjort for lenge siden, for jeg skjønner ikke at det er mulig å ha så mye produkter! Og det verste er at dette er produkter som nesten ikke er brukt, eller som er helt ubrukte. Sånn er det å være i den bransjen jeg er i.

Når man får så mye produkter, blir det jo umulig å bruke de opp. Men jeg har ikke klart å kaste de heller, for jeg vil jo gjerne bruke dem, og plutselig så får man brukt for et eller flere av dem. Tror man...

Gud vet hvor mye jeg har gitt bort, men enda så gikk dette i søplekassen i dag:


Skrubber, kremer, badesalt, håndkremer, solkremer,
sminke, serum, parfymer...alt mulig!

Men nå ser det fryktelig fint ut i skapene mine da, og så får jeg bli enda flinkere til å dele med meg, så flere får nyte godt av produktene!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine