Langtur i går, og treningen i dag

Da var jeg ferdig med treningen for i dag, og jeg er ganske så fornøyd, og stolt av meg selv om jeg får si det selv :-)
I dag har jeg trent 40 min. kondis og 45 min. styrke. Det ble rygg og triceps i dag i tillegg til syklingen.
Jeg har ikke trent siden oktober i fjor faktisk, og det å motivere seg selv er jammen ikke lett. Det er beinhardt! Men jeg har klart det helt selv, og motivasjonen er enda en gang på topp! Deilig!

I går ble det trening i form av tur, og venninnen min, datter Angelica og jeg tok med oss mat, frukt, vann og Pepsi Max (avhengig) og gikk på en skikkelig langtur til Åmotdammen i Rælingen. Det ble tur på 3 1/2 timer, og det ble over en mil i ulendt terreng til sammen. Skikkelig fin tur, og flaks med været også, skyfri himmel og 26 grader.

Litt bilder fra turen:

Fremme på Åmotdammen. Angelica var skikkelig flink som gikk så langt, men hun presiserte høyt og tydelig
at hun IKKE kom til å være med på flere turer. Det var altfor mye insekter og ekle dyr i skogen!


Irene sørget for at Gismo fikk noe å drikke i varmen også, stakkar :-)


Bare ett bittelite tips til meg selv her...
Når du skal posere vet du Liv, så er det vanlig å trekke inn magen, IKKE blåse den ut!
Men pytt, er det så nøye da? ;-)

1 kommentarer:

{ S } | 24. juli 2011 kl. 10:00 sa...

Så flink Angelica er til å gå lang tur! Send meg litt treningsmotivasjon..trenger det :-D

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine