Spennende pakke til meg!

Sist fredag (22. juli) fikk jeg en helt super pakke med masse spennende produkter. Den ble til og med levert på døren til meg! Men jeg har ikke før de siste dagene, fått mulighet til å titte på det, for vi har jo sittet helt lammet siden de fryktelige terrorhandlingene.

Så utrolig flott pakke! Med masse spennende hårprodukter fra Aussie!

Det som er mest spennende med Aussie, er at produktene kommer ikke i butikkhyllene før august, så det er gøy å få være blant de første til å teste produktene.
Aussie feirer jubileum - hele 110 år! I den forbindelse så kommer de med disse produktene, som også er Limited Edition!

Se på alt som lå i esken! I tillegg til alle hårproduktene lå det også et par kjempesøte ballerinasko i sølv.

Innholdet i esken, og produkten jeg skal teste:

Miracle Moist shampoo
Miracle Moist Conditioner
Take The Heat Shampoo
3 Minute Miracle Deep Treatment (Take The Heat)
Take The Heat Leave-in Spray
Luscious Long Shampoo


På bildet nederst til høyre ser du Miracle Moist shampoo & Conditioner. Disse har jeg allerede testet ut, i tillegg til sjampoen som heter Luscious Long Shampoo.

Jeg skal skrive om hvordan jeg opplevde produktene og hva jeg synes om de litt senere, i tillegg til mer informasjon om produktene, for det er sikkert noen som ble nysgjerrige nå. Men jeg har lyst til å teste alle produktene, og skrive omtale.
Jeg vil også ha med før- og etterbilder av håret mitt i omtalen.

Det er alltid spennende når det kommer nyheter til Norge! :-)

2 kommentarer:

{ Unknown } | 1. august 2011 kl. 00:15 sa...

Har hørt utrolig mye bra om dette merket, Aussie, så eg kjøpte meg en hårkur. En stund etterpå fikk eg vite at de tester på dyr. Synes det er så synd at dem gjør det.. Eg kommer nok ikke til å kjøpe flere av produktene dems :/

{ Liv } | 1. august 2011 kl. 09:02 sa...

Oj, det må jeg sjekke ut nærmere!
Jeg trodde omtrent INGEN testet på dyr lenger, jeg altså! Det må selvfølgelig sjekkes ut.
Tusen takk for info Elisabeth!

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine