Ingen treningslyst eller energi, men...

Hverken i går eller i dag har jeg hatt noe som i det hele tatt ligner på energi. Helt slapp..
I går hadde jeg satt meg opp på en body pump time igjen, og jeg gruet meg så ekstra til den. Typisk at det var en sånn hard time jeg skulle ha da, når jeg ikke hadde lyst til å gå på trening i det hele tatt. Og så startet den kl. 20 på kvelden, så da hadde jeg hele dagen å tenke skal - skal ikke på.

Men jeg har gått i denne fella så mange ganger før, så den går jeg ikke i igjen. Det vil si, at man blir hjemme når man ikke har treningslyst. For det er DA man MÅ gå!
Body pumpen ble gjennomført, og jeg hadde ny energi etterpå. Deilig å få den tilbake, og jeg gikk hjem så glad og fornøyd, og tenkte at nå gleder jeg meg til trening i morgen.

I dag...samme igjen. Ingen energi, og ikke ork til å trene. Jeg satt og tvingte meg selv til å tenke at jeg MÅ gå. Jeg satt lenge, og var ikke på trening før nærmere halv tre i ettermiddag. Og det var hun som skulle gå tidlig, det.
Gikk til og fra trening, og når jeg kom frem, så sa jeg høyt og tydelig hvor demotivert jeg var. Det hjelper liksom litt å klage høylytt ;-)

Men hadde ikke før kommet igang, så var energien tilbake. Jeg hadde en kjempebra treningsøkt på 45 min. -rygg og triceps, og kondistrening på 40 min. Og det beste er at det ikke var noen der, så jeg fikk trene helt i fred. Gulltidspunkt å gå dit på, fant jeg ut :-)

Spøkelsestreninga - 0 stk. mennesker! Deilig! :-)

Den formen er merkelig, fra 0 - 100 og til 0 igjen på et knips. Men nå håper jeg at med to dager slapphet i kroppen, så er det energiens tur igjen i morgen. Hvis ikke så får jeg tvinge meg avgårde.
I morgen skal jeg på Pilates, og det er yndlingstrening for meg. Så skulle energien være på bånn i morgen også, så vil jeg nok glede meg alikevel :-)

Middag i dag:

Torsk og grønnsaker i folie, bakt i ovnen. Med ris ved siden av. Mmmm!
Legger ut oppskrift litt senere, for denne er virkelig superduper sunn og god!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine