En bra begynnelse på uken :-)

Etter helgens treningsfri og utskeielser (de lux!) med fet mat og sjokolade på lørdag, og kaker i lange baner på søndag, så synes jeg at jeg kom meg fint inn når uken startet igjen. Og det er faktisk litt vanskelig det, når man skeier ut og har treningsfri på samme tid. Man blir fort lat har jeg lært meg til.

I går fikk jeg trent bra, syklet 15,3 km og hadde en mage/ryggtime på treningen på kvelden. I dag ble det 17,1 km. på sykkelen (opp i snart 2 mil!) på morgenen og 1 time med Body pump på treningen nå i kveld. Eller, det var egentlig ikke body pump i dag, de hadde lagt det opp litt annerledes, men veldig gøy, og veldig hardt! Det var lagt opp flere "stasjoner" med øvelser rundt i rommet med vekter og stenger, og så ble vi delt inn to og to. Alle øvelsene skulle gjøres til instruktøren sa "bytt", og det var ingen pauser, så hoi så slitne vi var etter timen :-) Men jeg føler meg bra nå, og gleder meg til resten av uken!


Det som har vært litt rart nå de to siste dagene, er at jeg absolutt ikke blir mett av noenting. Jeg er helt sikker på at jeg kunne spist en hel ku eller hest eller hva som helst! Så porsjonene mine har vært store, og jeg har spist til jeg har vært mett.
Jeg har prøvd å putte inne masse frukt i mellom måltidene, men det har ikke hjulpet. Så når maten står på bordet, så hugger jeg virkelig innpå. Altfor mye i forhold til vektnedgang og planen min der. Men om det gir utslag på vekten til lørdag så får ikke det hjelpe. Dette er sikkert en prossess som går over, og akkurat nå så trenger jeg tydeligvis det jeg putter i meg. Så enkelt er det.

Jeg er livredd for å miste motivasjonen min eller sprekke skikkelig og blåse i trening, så nå er det bare å følge signalene som kroppen kommer med. Da får det heller være at jeg står på stedet hvil eller går litt opp til lørdag. Det er jeg forberedt på.
Uansett så er jeg flink med trening, og da blir det iallefall ikke ille.


Bildet er lånt fra
http://modestocourtroom.net/body-pump

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine