Angelicas nye rom

Nå er ikke akkurat dette noen blogg om interiør da, men jeg har blitt bedt om å skrive litt mer om personlige ting, så da har jeg så lyst til å vise frem rommet til Angelica som vi ble ferdig med å pusse opp nå i helgen.
Jeg har aldri sett stoltere unge jeg! Ut med alt det rosa, og inn med duse farger i hvitt og natur. Det kommer litt mer på veggene etterhvert, og så skal hun få kurver som matcher stolen hennes til å ha småting og stash i.

Ble det ikke fint? :-)

På veggen henger de aller første skoene hun fikk til pynt på engleknaggen.
Veggene fikk lavendelfarge, så det ikke skulle bli for sterilt med hvitt der også.

Puten som står i stolen har en oppskrift på vennskap. Jeg falt fullstendig for den, og den kan man også få i oppskrift på kjærlighet.
Så fine! Angelica er heller ikke noe særlig stolt over å ha fått sine egne ekte blomster på rommet.


Lysekrone har hun også fått. Denne er fra IKEA, men vi var på Lampehuset og kjøpte flere prismer som vi "pimpet" den opp med. Passet så fint inn i stilen :-)
 
Noen bilder fra hvordan rommet hennes så ut før:

 

Mye dusere og finere nå synes jeg! Kjempefornøyd! :-)

2 kommentarer:

{ S } | 26. oktober 2011 kl. 10:16 sa...

Det var kjempefint til en stadig større liten dame :-) Sengen er også fra Ikea, sant? Den SKAL Lina ha etterhvert! Synes den virker både fin og kjempepraktisk med 3 skuffer.

Den lysekrona har jeg kikket på, men tror vi må ha en mindre en inne hos Lina, siden jeg tror det blir litt voldsomt på hennes bittelille rom, og med masse andre ting på veggene og rundtomkring som tar oppmerksomheten :-)

{ Liv } | 26. oktober 2011 kl. 11:04 sa...

Ja, vi ble så fornøyde, og mest fornøyd ble jo Angelica. Så stolt over å ha fått et litt mer "ungdommelig" rom :-)
Ja, sengen er fra IKEA, det er også det lille bordet (39 kr!), lysekronen, teppet under bordet (79 kr), kommoden, hyllen på veggen (49 kr) og kurvstolen (329 kr) Litt usikker på skapet, men jeg tror det er IKEA også. Resten er fra Bohus :-)

Lysekronen i seg selv er veldig liten, men den blir hengende ganske langt ned, så vi var faktisk litt usikre på om det gikk først :-)

Det kommer nok opp en masse greier på veggene her etterhvert også, så derfor måtte jeg skyndte meg å nyte det sånn her så lenge *hihi*

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine