Glitrepakke i posten! Kanskje jeg blir rik?

Hvert eneste år så kommer det en liten pakke i posten, akkurat like før 1. desember. Og selv om det skjer hvert eneste år, så glemmer jeg det helt igjen, så jeg blir like overrasket hver gang :-) Og så så spennende da gitt, for det kunne jo være at jeg vant? Jeg har faktisk vunnet 25 000 kroner på flaxlodd før jeg, men det hadde ikke gjort noen verdens ting å vunnet en gang til!

Se på denne glitrefine pakken her da! Mamma vet at jeg digger alt glitter og dill. 
Og når jeg ser den i postkassen, da husker jeg hva det er, og da blir jeg sååå glad! :-)

Se så koselig! Tusen takk mamma og Ivar!
Håper hovedpremien på 500 000 blir min!
Da blir det ferie på dere! Like spennende i år også!

Nå skal jeg gå å pakke ned litt sminke, for i dag er det juleforestilling med klassen til Angelica, og jeg har meldt meg frivillig som nissesminkør :-) Og det syntes de var stas. Til og med gutta gledet seg til å bli sminket :-)

1 kommentarer:

{ S } | 30. november 2011 kl. 19:02 sa...

Lykke til med flaxen! Jeg har også tenkt å få kjøpt meg den kalenderen. Er bare litt sen i vendinga :-D

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine