Veiedag - lørdag 12.11.11

Så var det jammen en ny uke igjen! Det skriver jeg vel hver gang jeg har veiedag, men uken går så utrolig fort.
Treningen har vært veldig bra i uken som har vært, jeg har kommet meg på trening hver eneste dag, og har i tillegg til vanlig trening, lagt til to dager i uken med spinning. Bare for å virkelig få opp kondistreningen. Det skal jeg fortsette med, så det blir to dager med spinning denne uken også, i tillegg til trening av mage/rygg og pilates de samme dagene. Det blir bra, og gøy er det også :-) I helgen hadde jeg helt treningsfri.

Vekten min forrige uke stoppet på 69,8, og jeg var nesten sikker på at vekten ville være på 70-tallet igjen denne lørdagen. Og det fordi jeg har skeiet ut litt med mat og diverse, både helgen og egentlig litt i uken nå også. Men neida, jeg er fortsatt på 60-tallet!

Hurra! Ikke mer enn 400 gram ned, men det er ned,
og jeg er fortsatt på 60-tallet!

Det har mye å si med trening, og selv om jeg kanskje har skeiet ut litt denne uken, så er jeg veldig streng med treningen. Den skal jeg på, for at jeg ikke skal miste motivasjonen.
Jeg tror også at vekten går litt tregt fordi jeg nærmer meg målet mitt. Kroppen syns vel kanskje at jeg burde ligge på rundt 70 kilo, og da holder den litt ekstra på kiloene. Men med min høyde og kroppsbygning, så kan jeg godt ligge på 65, og det har jeg tenkt til å nå. Jeg er faktisk bare 4,4 kilo unna!
Gleder meg veldig til å nå målet mitt! :-)

Denne uken blir spennende, og gleder meg allerede til lørdag igjen.
I kveld skal jeg bake gulrotkaken jeg har skrytt så fælt av, for i morgen er det 4-års jubileum på treninga, og jeg har lovet å ta den med til alle de treningsglade folka. Den er et glimrende eksempel på at man kan spise kake uten å få sukkersjokk, og få i seg for mange kalorier. Du finner den her hvis du vil prøve den :-)

Ha en super uke!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine