Bakedag de luxe

I dag har vi bakt, bakt...og bakt til den store gullmedaljen, så nå er vi jammen oppe i fire kakeslag her i huset :-)

Bakt julekaker til svigermor

Bakt julekaker til min søster

Bakt julekaker til meg selv.

Så blir vi så glade og tykke alle sammen, for dette er ikke slankekaker, dette er gode gammeldagse smør- og sukkerbelagte julekaker. Men fy så gode!

Så nå tar jeg kvelden med god samvittighet :-)

Egentlig et helt utrolig uinteressant innlegg, men synes at jeg har vært flink med baking i dag. Bare lat som om du aldri leste dette! :-)

1 kommentarer:

{ S } | 21. desember 2011 kl. 08:54 sa...

4 kakeslag er ikke så verst! Jeg har bakt en dose veldig mislykkete havreflarn, hehe..og noen Sarah Bernard-kaker som snart er oppspist allerede! Aner ikke hva jeg skal servere besøkene i romjulen :-D

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine