Give Away - trekning og vinner!

Jeg skulle jo faktisk ha trukket vinneren av Give Away'en litt før da kanskje, men jeg har rett og slett ikke hatt tid. Nå er det siste innspurt før jul, og det er vel flere enn jeg som ordner og styrer litt ekstra for å komme i mål tenker jeg :-)

En enorm respons på Give Away'en må jeg si, jeg har nå brukt flere timer på å telle og styre ;-) Ikke akkurat, men,men.. Gøy at noen ble med da iallefall, og jeg håper at vinneren blir like fornøyd med produktene som jeg er :-)

Trekningen har foregått ved at jeg har lukket øynene, scrollet opp og ned, og den som fingeren stoppet ved vant, rett og slett. Så her er det tung teknologi som er brukt!

Vinneren ble:

Besøk gjerne hennes kjempefine blogg ved å trykke på navnet hennes :-)

Gratulerer så mye!
Send meg navn og adressen din, så sender jeg premien din så fort som mulig.
Jeg tenker nok at det blir i romjulen, for da slipper jeg hysteriet som er på postkontoret nå om dagen :-)

Forøvrig så har jeg masse kjempekoselige kommentarer å svare på. Jeg har ikke glemt dere, men som sagt så har ikke dagen strukket til, men i morgen så kommer jeg og besøker dere alle sammen :-)

Juletreet ble pyntet i dag også, skikkelig dårlig
bilde, men det ble veldig fint, med pynt i bare
hvitt, sølv og glass :-)


Ha en kjempefin kveld videre!

2 kommentarer:

marianne | 22. desember 2011 kl. 23:56 sa...

Treet ble jo kjempefint :) Så nå er det jul i huws hos dere også, her er det bare å vente nå er ferdig med alt og det er deilig :) God jul til dere alle
klem :)

Anonym | 23. desember 2011 kl. 10:02 sa...

Å så spennende! Takk skal du ha. Sender info på mail :D

http://annascloset.wordpress.com

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine