Neglestøp, gavekortlaging og mer neglestøp


Dette har vært en ekstra produktiv dag må jeg jammen si, og det er jo gøy :-)

Jeg merker at det nærmer seg jul med stormskritt, for mail raser inn, med bestillinger på forskjellige oppdrag, negler og bestillinger av gavekort på farge- og stilanalyser. Det har blitt så populært, det er jo nøkkelen til en sammensatt og perfekt garderobe, så jeg skjønner det godt at dette er populært å gi bort i gaver også.

I dag har jeg lagt negler på ei kjempehyggelig jente som ville ha freshe negler til jul, og så skal jeg jammen meg legge et sett til når jeg er ferdig med dette innlegget. Her er det god service, spiller absolutt ingen rolle om det snart er natt, nei!
Jeg har nemlig kjøpt noen nye tipper med dyp bue som jeg har lyst til å prøve ut, så det er jeg som har mast meg til å få legge dette settet, da. Jeg håper det blir fint, så skal jeg vise det frem i morgen sammen med en haug av lekkert glitter som jeg har kjøpt. Til negler det også.

Men først skal jeg lage ferdig gavekortene som skal sendes videre til laminering i morgen.
Lekkert skal det være når det er snakk om gaver :-)
Og så skal jeg få svart på de kjempekoselige kommentarene jeg har fått i dag, hvis ikke blir det det aller første jeg gjør i morgen tidlig!

Foresten, ta en titt på disse innleggene på Kvinneguiden.no, kanskje dere kjenner igjen stylisten som har gitt tips og råd? ;-)


Ønsker deg en fin kveld videre!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine