Pepperkakekirke med "godts"tjeneste!

Det ble navnet da vi laget pepperkakekirke faktisk, ikke pepperkakehus -  i går kveld.

Angelica kom på at i denne kirken var det ingen gudstjeneste, men godtstjeneste, fordi det bugner av godteri rundt det hele :-)
Jeg synes det var et ordentlig passende navn, jeg.

Vi har kost oss masse med å lage det, det var så vidt jeg fikk slippe til da, på grunn av ivrige barnehender, men jeg har nå slengt på en non stop eller to :-)

Ble det ikke fint? <3
Julestemningen har nådd 100% her nå, så nå venter vi bare på den 24!






2 kommentarer:

{ S } | 18. desember 2011 kl. 10:30 sa...

Hihi, Godtstjeneste høres ut som noe jeg kunne deltatt på :-D

{ Liv } | 18. desember 2011 kl. 10:46 sa...

Haha, ja hun får sagt det! Men jeg vil nå tro at det er mye morsommere med godtstjeneste, enn gudstjeneste :-)

Ha en super adventssøndag, kjære Hønemor! :-)

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine