Romjulskos...

Noe så deilig.. Romjulen er det beste med hele julen! Da har alt stresset lagt seg, man har fri, men alikevel står man opp litt tidlig for å få så mye som mulig ut av dagene. Man går i koseklær til langt ut på dagen, ser på julete program på tv og bare koser seg. Nei romjulen er det aller beste synes jeg :-)


Jeg har faktisk glemt å ta bilder i julen jeg da, men julaften feiret vi hos svigermor og svigerfar, så det ble akkurat så koselig som det pleier å være. God mat og stemning, og en haug av pakker. Herregud så mye fint! Vi var over til 1. juledag, og koste oss med en kjempejulefrokost.

I går var vi bedt på julesammenkomst hos fetteren til min kjære, og der var hele familien samlet til lag, med god mat (igjen!), stemning og lystig lag. Kjempekoselig! Vi fikk med et barn ekstra hjem, for tremenningene Angelica og Emma er verdens beste venner, og det er lenge siden de har sett hverandre. Hun skal være her et par dager, så det blir koselig :-)

I dag skal jeg gjøre klart til mer besøk, for i morgen kommer søsteren min, hennes kjære og tantebarn, og de skal feire nyttår sammen med oss. Gleder meg masse, for vi sitter alltid oppe halve natta og skravler og koser oss. Bare kos, med andre ord!

Jeg har ikke prioritert bloggen noe særlig disse dagene, og det blir nok ikke så hyppige oppdateringer som det vanligvis er før nyåret heller. Men litt blir det nok tid til, litt innimellom.
Jeg skal prøve å få tid til noen nyttårstips i siste liten, og litt nyttårsnegler kanskje?

Jeg håper at du også koser deg glugg ihjel i romjulen! :-)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine