Kan det friste med veske til 17,5 millioner?

 Det franske luksusmerket Hermés er kjent for sine dyre og eksklusive vesker, det har vi vel alle fått med oss. Men nå har de kommet med fire miniatyrvesker, som består av gull og diamanter.


Veskene har fått en prislapp på 1,9 millioner pund for hver, og det tok designeren Pierre Hardy to hele år å sy dem.
Hvis noen lurer, så er 1,9 millioner pund ca. 17,5 millioner norske kroner. Jeg tror jeg tar to, jeg :-)

På spørsmålet om hvilke type kunder som kom til å kjøpe disse veskene, svarte Hardy; "Jeg har ingen anelse. kanskje noen som ønsker seg en livvakt ekstra?"

Vesken er som sagt en miniatyrversjon av den originale, og er nesten som et armbånd.

Ville du brukt 17,5 millioner på en veske hvis du hadde flust av penger?

Mitt svar er: Nei!


Foto: Dan Tobin Smith

1 kommentarer:

{ tinemarie } | 6. mars 2012 kl. 17:25 sa...

Hehehe! Jeg tipper de kommet til å bli kjøpt også! Folk har jo for mye penger om de gjør det spør du meg!

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine