Bilder av minisalongen!

Endelig kan jeg vise litt bilder fra minisalongen min. Jeg er så fornøyd, og gleder meg til å ta det i bruk. Det mangler ting på veggene, så det er litt nakent enda, men tanken er å henge opp stemningsfulle stylingbilder. Jeg må tenke igjennom hvor jeg vil ha bildene, så det ikke blir masse hull. Jeg er nemlig allergisk for synlige hull i veggene :-)

Øverst til venstre: Jeg har kjøpt en digital fotoramme, og her har jeg lagt inn stylingbilder jeg tidligere har gjort.
Øverst til høyre: Parafinvoksbehandling. Nederst til venstre: Neglebordet. Nederst til høyre: Oversiktsbilde.
 
Nederst til venstre: Jeg er ekstra fornøyd med stolene mine, som passer kjempegodt inn synes jeg. I og med at de er gjenomsiktige, så gir de et veldig rent og enkelt inntrykk. Nederst til høyre: Helspeil. Her skal jeg sette opp flere hyller ved siden av speilet, som jeg kan ha makeup og hårting på.
 
Nederst til venstre: Bilde av taket. Nederst til høyre: Parafinvoksmaskinen, fine stolen og bladhylle.
Her skal det også opp en hjørnehylle over bordet, tenkte jeg.
 
Nederst til venstre: Vegghylle med negleting og makeup. Nederst til høyre: Detalj av neglebordet.
 
Jeg er så fornøyd!
Det kommer flere bilder etterhvert, ettersom jeg får opp mer på veggene. Og så gleder jeg meg til å vise mer bilder av makeup, styling og negler som jeg selv har gjort.
 
Innlegget ble skrevet 21.februar, men gøy å se tilbake på :-)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine