I dag blir minisalongen ferdig!


I dag ble det IKEAtur, og jeg fikk handlet inn det siste (tror jeg) til minisalongen min. Så utover nå så blir det skruing og banking og rydding. Og å sette på plass selvfølgelig! :-)

Gleder meg veldig til å få på plass det siste, og bli helt, helt ferdig. Minisalongen har jo vært 90 % ferdig, men jeg har ikke hatt tid til det aller siste i ukedagene. Men nå skal det endelig på plass, og så kan folk komme til negler og hår og makeup!


Det ble endel handling i dag, det er så mye småtteri som skal på plass.
Beklager dårlige bilder i dette innlegget, men bildene er tatt med mobilen, som ikke akkurat skriker speilrefleks..

Speil og bladholder. Det er hvit kant på speilet da, men pappen sitter fortsatt på.
Jeg har også kjøpt en hylle som skal opp på veggen, men den ligger flatpakket enda.
 
Håndklær i hvitt, rosa og natur. Permer. Bolle til manikyr. Rosa tulipaner til pynt.
Blader. Veggklokke. Bokser til pensler og småting.

Forhåpentligvis så får jeg lagt ut bilder av det ferdige resultatet i kveld eller i morgen.
 
Innlegget ble første gang skrevet lørdag 19. februar 2011, og salongen er ferdig for en stund tilbake. Men gøy å ha med innlegget for å se tilbake på :-)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine