Kylling i tortillalefse


Enkelt og greit. Og så godt og sunt da gitt!
Kan brukes både som middag eller lunsj, og inneholder ikke mer enn ca. 400 kcal, kommer helt an på hvor mye kylling du spiser :-)

Gjør dette:
Skjær opp kyllingfilet i passende biter. Jeg brukte ca. 150 g kylling i min lefse, men brukte bare halvparten for da var jeg mett.
Ha i 1 ss. olivenolje i pannen til steking. Krydre med favorittkrydderet ditt. Mitt er som kjent, paprikakrydder og pepper.
Vend kyllingen i oljen og krydderet, og stek ferdig.

Bruk tortillalefse av fullkorn, og smør den inn med mager kesam.

Lass på med salat av favorittgrønnsakene og legg den stekte kyllingen på toppen.

Del den i to (lettere å spise) og spis og kos deg! Enkelt, ikke sant? :-)

I dag har jeg vært aktiv, med 1,5 mil med sykling, 40 minutter med styrketrening (bein og skuldre i dag) og kl. 20 er jeg på treninga for mage/rygg time. Den varer bare en halvtime da, men jeg elsker pilates, og dette er øvelser innen det.
Denne timen er jeg med på rett og slett fordi jeg synes det er så gøy :-)

Ha en fin-fin kveld videre!

3 kommentarer:

{ Unknown } | 29. august 2011 kl. 21:23 sa...

Dette så jo riktig godt ut :D

{ Trine } | 29. august 2011 kl. 23:01 sa...

Hmmm... tru om æ rota bort kommentaren min ?? :D
Prøve igjen...

Wow, det så bare helt nydelig ut!

Flink du e, spis sunt å trene.. Skulle ønske æ va så flink!

Ei go natt til dæ :)
Klæm Trine

{ Liv } | 31. august 2011 kl. 10:20 sa...

Ja, dette er farlig godt, og så sunt og godt! Og enkelt, jeg må ha det enkelt jeg da, for ingen kan vel påstå at jeg er noen gourmetkokk *hihi*

Tusen takk, Trine! jeg må innrømme at jeg føler meg flink også, men det er veldig gøy når man ser resultatene komme :-)) Så jeg er ganske lykkelig for tiden, og gleder meg til fortsettelsen!

Ha en fin dag, Elisabeth og Trine, og klem til dere! :-)

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
MakeMeUp BLOG Follow MakeMeUp BLOG
 

Copyright © 2011-2012 MakeMeUp BLOG All Rights Reserved

blogger web statistics

Design by Dzignine